Het verhaal van de 2 nieuwe pluizige vriendjes voor Xeno...

Een nieuwe chin? Stel deze hier zeker voor!
Pluchke
Berichten: 4803
Lid geworden op: 23-02-2008 17:26

Het verhaal van de 2 nieuwe pluizige vriendjes voor Xeno...

Bericht door Pluchke » 23-11-2011 14:50

Zoals jullie al weten heb ik Gizmo onlangs moeten laten inslapen..
Ik mis mijn grootste vriend, maar ik niet alleen.. ook Xeno.
Xeno begon harder en harder te treuren..
Dus moest ik mijn verdriet opzij zetten en doen wat goed was voor Xeno.
Zo zijn we dan op zoek gegaan naar een nieuw vriendje voor hem.
Na wat nadenken en overleggen met mijn vriend zijn we overgestapt van 1 naar 2 nieuwe vriendjes.
Mijn vriend was verliefd op een bokje van bij tante jan's chins en ik had wel een klein boontje voor Puck van Beautiful chins.

Zo zijn we dan na wat onderhandelen gisteren zowel Puck als het kleine bokje van tante jans chins ook gaan ophalen.
Hem hebben we de naam "Digger" gedoopt (omdat we de originele naam niet zo leuk vonden). Dit omdat toen hij bij in het transporthokje met Xeno werd gezet, hij de handdoek die er onderin in lag begon op te tillen en wat te graven. En ja hoor.. hij doet zn naam eer aan ;) :lol:
Digger is een lief standaardje waar je wel een beetje de black velvet van de mama in ziet.

Puck die hebben we bij Beautiful chins gehaald. Hij is een beetje klein(ook onverwachts geboren), maar dat maakt voor ons niet uit hoor ;)
Hij is ook een lief standaardje en is vd.

Het koppelen... daar is niets aan geweest...
Xeno is superlief voor hun en heeft aan geen één van beide iets gedaan.
Digger mocht eerst kennismaken met Xeno en ze waren direct vriendjes.
Toen we verder reden om Puck te gaan halen, gingen ze al gelijk over er onder elkaar liggen ;)
Nadien hebben we Puck ook gewoon bij in het transportbakje gezet en hier waren ook geen problemen.
Puck was direct vriendjes met Xeno en Digger en ook andersom.
Alleen was Xeno uiteindelijk een beetje overdonderd in het begin toen het jonge geweld bij elkaar kwam ;)
Toen we naar huis reden .. ja hoor... ze lagen met zn 3'en bij elkaar en Xeno lag in het midden :lol:

Thuis gekomen heb ik ze gewoon in de kooi gelaten van Xeno omdat ik mijn Xeno vertrouwde en mijn gevoel zei dat alles in orde was.
En ja hier ook hoor, geen gesnetter, niets..
Mijn lieve Xeno liet alles toe en ze zijn nu dikke vriendjes..
Joepie!!!

Zal straks even een foto plaatsen zodat jullie kunnen meegenieten van het drietal....
Mijn lieve kleine schattekes :), Pluchke, Gizmo en Quinto (al naar de chinnekeshemel), Zorro en Zhycko, Xeno, Digger en Puck en Max (sint-bernard);)

tante jan
Berichten: 617
Lid geworden op: 20-08-2009 20:43

Bericht door tante jan » 23-11-2011 19:51

tof he, dat alles zo goed ging :)
veel succes met het nieuwe "geweld" :lol:

Elien
Site Admin
Berichten: 5171
Lid geworden op: 17-06-2007 13:51

Bericht door Elien » 23-11-2011 20:11

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!
Xeno zal wel erg blij zijn dat hij terug 2 nieuwe vriendjes heeft. Super dat alles goed gaat tussen de 3! Hou ze in het begin nog iets in de gaten, maar zoals ik het nu hoor, zal het wel in orde zijn en hebben ze elkaar aanvaard!
Groetjes Elien

Anouschka
Berichten: 169
Lid geworden op: 15-05-2011 16:40

Bericht door Anouschka » 23-11-2011 20:47

Gefeliciteerd met je nieuwe chins en wat leuk dat het al zo goed gaat samen

Pluchke
Berichten: 4803
Lid geworden op: 23-02-2008 17:26

Bericht door Pluchke » 23-11-2011 21:12

tante jan schreef:tof he, dat alles zo goed ging :)
veel succes met het nieuwe "geweld" :lol:
Ja ben er echt blij om ;)
Dank je wel..
Vind het zaalig om weer zo een klein gespuis in huis te hebben :lol:
Mijn lieve kleine schattekes :), Pluchke, Gizmo en Quinto (al naar de chinnekeshemel), Zorro en Zhycko, Xeno, Digger en Puck en Max (sint-bernard);)

Pluchke
Berichten: 4803
Lid geworden op: 23-02-2008 17:26

Bericht door Pluchke » 23-11-2011 21:13

Elien schreef:gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!
Xeno zal wel erg blij zijn dat hij terug 2 nieuwe vriendjes heeft. Super dat alles goed gaat tussen de 3! Hou ze in het begin nog iets in de gaten, maar zoals ik het nu hoor, zal het wel in orde zijn en hebben ze elkaar aanvaard!
Dank je wel Elien
Xeno is wel blij denk ik en gedraagde zich vandaag een beetje beschermend tov hun vond ik.
Maar als ze wat te druk doen dan merk ik dat hij niet goed weet wat er gebeurt en gaat dan even apart zitten ;)
Ja hoor, houdt hun nog in het oog.. wil ook niet dat er iets gebeurt he ;)
Mijn lieve kleine schattekes :), Pluchke, Gizmo en Quinto (al naar de chinnekeshemel), Zorro en Zhycko, Xeno, Digger en Puck en Max (sint-bernard);)

Pluchke
Berichten: 4803
Lid geworden op: 23-02-2008 17:26

Bericht door Pluchke » 23-11-2011 21:14

Anouschka schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe chins en wat leuk dat het al zo goed gaat samen
dank je wel Anouschka ;)
Ben ook blij dat alles tot nu toe zo vlot is verlopen ;)
Mijn lieve kleine schattekes :), Pluchke, Gizmo en Quinto (al naar de chinnekeshemel), Zorro en Zhycko, Xeno, Digger en Puck en Max (sint-bernard);)

Pluchke
Berichten: 4803
Lid geworden op: 23-02-2008 17:26

Bericht door Pluchke » 23-11-2011 22:16

Hier zijn dan een paar fotootjes
XENO:

Afbeelding
Afbeelding


DIGGER
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding




PUCK
Afbeelding

Spijtig heb ik ze gisteren niet samen in het transportkooitje getrokken
En Puck is me soms te snel om een foto van te nemen..
Maar ga mijn best doen om 1 van de dagen een foto te nemen waar ze met zn driëeen op staan
_________________

Ik houd van mijn mannekes: Pluchke, Gizmo en Quinto(al naar de chinnekeshemel ),Xeno en Zorro & Zhycko en Max
Mijn lieve kleine schattekes :), Pluchke, Gizmo en Quinto (al naar de chinnekeshemel), Zorro en Zhycko, Xeno, Digger en Puck en Max (sint-bernard);)

Gini
Berichten: 58
Lid geworden op: 28-09-2011 07:04

Bericht door Gini » 24-11-2011 09:39

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwisten,leuk
dat ze het goed doen samen. :D
Ze zijn prachtig alle 3 !

sushi998
Berichten: 561
Lid geworden op: 22-08-2007 16:56

Bericht door sushi998 » 24-11-2011 10:26

Wat een lieverds! Leuk dat alles zo vlot verloopt! geniet er maar van
:wink:

Plaats reactie