2 nieuwe dames!

Een nieuwe chin? Stel deze hier zeker voor!
Plaats reactie
Marleen van Andel
Berichten: 545
Lid geworden op: 25-05-2010 19:25

2 nieuwe dames!

Bericht door Marleen van Andel » 14-07-2011 21:58

Vanavond even foto's gemaakt van de 2 nieuwe chins die ik gisteravond bij Bouwens heb opgehaald. 1 had ik al gereserveerd staan sinds een maand geleden (? ongeveer) en de ander vonden wij al stiekem een hele tijd leuk, maar was al bezet, tot de gereserveerde niks meer WEKEN van zich heeft laten horen, is ze van ons!

We beginnen met Candy. Ze is een 9-5-2011 en is een beige ultra violet, ookwel beige violet velvet. Candy is een volle zus van 1 van mijn bokken Scooby! Nog grappiger is, is dat de moeder maar 2 jongen heeft gehad sinds ze bij Bouwens in de fok zit (nu al 2 jaar in de fok) en ik heb beide jongen hier :lol: . Ze is lief, verlegen, en erg mooi vol van bouw. Beide oma's zijn standaard VD, moeder is black velvet VD. Vader is Dugger Lilac (beige violet). Ze mist wel een groot gedeelte van haar linker oor. Dit heeft de moeder er (per ongeluk) afgetrokken bij geboorte.

Dit is Candy dan (betere (pas)foto's van beide komen later pas)...
Afbeelding

Afbeelding

Dit is Candy samen met Akela...
Afbeelding

En samen met Ruby...
Afbeelding

En dan hebben we Perdita. Ze is van 3-8-2010. Ze is op papier een white ebony cross, kortom ebony bont. Haar moeder is een ebony (behaalde 1e prijs BVC 2010), en haar vader is ook een ebony white cross (Zodiak). Perdita is familie van Clover. Cento is de vader van Clover, en Cento is de opa van Perdita. Ze zit nog niet goed in haar vachtje, maar dat komt vanzelf wel goed (beetje vettig)..

Dit is Perdita dan...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met z'n 4-en (Akela, Perdita, Candy en Ruby)...
Afbeelding
Afbeelding

Nonsy
Berichten: 1330
Lid geworden op: 26-10-2008 17:24

Bericht door Nonsy » 14-07-2011 22:51

wouw prachtig....
Afbeelding

sushi998
Berichten: 561
Lid geworden op: 22-08-2007 16:56

Bericht door sushi998 » 15-07-2011 11:55

Wow Perdita is wel heel speciaal van kleur hé :)
Candy ziet er ook echt een schatje uit :D
Veel plezier ermee!

Plaats reactie