WAARSCHUWING!!!

hier kan je opmerkingen plaatsen of hier worden mededelingen gezet door admins en moderators
Plaats reactie
Marleen van Andel
Berichten: 545
Lid geworden op: 25-05-2010 19:25

WAARSCHUWING!!!

Bericht door Marleen van Andel » 23-12-2010 15:27

Ik wil bij deze een waarschuwing plaatsen over een 20 jarige jongen die via marktplaats mensen oplicht, aan verduistering en dierenverwaarlozing doet.

Hij is een bekende oplichter. Hij staat onder 4 namen, namelijk Eric Haverkamp, Eric Bakker, Eric Morsinka en Eric Welgraven.

Hij is een Barneveldse ganzenhoeder en heeft gewerkt in het nichtencircus. daar heeft hij na een voorstelling zijn gansen achtergelaten. hierdoor is er 1 gegrepen door een hond en overleden en de andere ganzen hebben mensen weten te redden (ze waren verwaarloost). verder heeft hij een paard gestolen, 3 raskatten, parkieten, papegaaien, konijnen, enzovoort. Zo ben ik ook door hem benadert en kwam ik er door mijn nieuwsgierigheid achter wie hij daadwerkelijk is (hij had mij gemaild voor een chinchilla vrouw die ik momenteel te koop heb staan, hij had zijn voor- en achternaam vermeld en ben uit nieuwsgierigheid op google wezen kijken. Ik schrok wat ik allemaal las).

De rechercheur uit A'dam heeft al sinds halverwege 2009 met deze zaak bezig en hij is al 1x veroordeeld. Hij is ook bekend met de politie van Barneveld.

Er zijn nog geen verdere acties ondernomen door de politie met de recentelijke meldingen. Ik heb net de politie gebeld en de mail van hem doorgestuurd met wat ik allemaal van hem heb kunnen vinden.

RADAR, NOS en Hart van Nederland heeft interesse naar deze zaak en deelt waarschuwingen uit.

Wees gewaarschuwd voor deze jongen! Zijn familie wordt ook als gevaarlijk gezien.

http://www.opgelicht.nu/forum/viewtopic ... ddcfd1624b
Afbeelding

Stef
Berichten: 992
Lid geworden op: 09-06-2010 19:18

Bericht door Stef » 23-12-2010 17:22

plaatst hij ook valse advertenties of koopt hij alleen dieren en mishandelt ze dan?
Afbeelding

Marleen van Andel
Berichten: 545
Lid geworden op: 25-05-2010 19:25

Bericht door Marleen van Andel » 23-12-2010 18:49

volgens bronnen mailt hij mensen via marktplaats onder die 4 verschillende achternamen.

Ook heeft hij advertenties waar hij aangeeft bepaalde soorten dieren te zoeken om over te kopen.
Afbeelding

Nonsy
Berichten: 1330
Lid geworden op: 26-10-2008 17:24

Bericht door Nonsy » 23-12-2010 19:13

goed dat je hem gegoogled hebt.. Doe ik eigenlijk ook altijd als ik een mail krijg van een koper...
Afbeelding

Plaats reactie