Onderhoud server - zaterdag 22:00 uur tot zondag 10:00 uur

hier kan je opmerkingen plaatsen of hier worden mededelingen gezet door admins en moderators
Plaats reactie
Elien
Site Admin
Berichten: 5171
Lid geworden op: 17-06-2007 13:51

Onderhoud server - zaterdag 22:00 uur tot zondag 10:00 uur

Bericht door Elien » 27-06-2009 12:57

Ik zet dit toch ook even hier:
Beste forum gebruikers,

Zoals jullie gemerkt hebben, zijn er af en toe wat problemen met de server. Er is besloten om de oude server te velaten en alle forums over te zetten naar een nieuwe server.

Dit is een vrij tijdrovende klus, en in die tijd zullen de forums helaas niet beschikbaar zijn. Het overzetten proberen we zoveel mogelijk in de nacht te plannen, maar helaas is er geen exact tijdstip bekend waarop we alles afgerond zullen hebben.

We beginnen in ieder geval op zaterdag 27 juni om 22:00 uur 's avonds.
We hopen te eindigen in de ochtend van zondag, zo rond 10:00 uur.

In deze tussentijd zullen we een (als dat lukt) een pagina tonen waarop we de voortgang zullen bijhouden. (Deze pagina zal via elk forum zichtbaar zijn).

We doen er alles aan om het overzetten zo sopele mogelijk te laten verlopen, echter zult u wel wat overlast ervaren. Daarvoor alvast onze excuses.

Met vriendelijke groeten
Forum2go
het forum zal dus tijdelijk niet beschikbaar zijn
Groetjes Elien

Petradhd
Berichten: 23
Lid geworden op: 10-04-2009 09:18

Bericht door Petradhd » 27-06-2009 18:33

Maar als het goed is is het forum daarna veel beter bereikbaar 8)
Nooit meer die lieve contactgeluidjes, nooit meer balanceren op het scherm van mijn laptop, nooit meer boven op mijn hoofd zitten, nooit meer bedelen om los te mogen.... Nooit meer Chinnie :cry:

Pluchke
Berichten: 4803
Lid geworden op: 23-02-2008 17:26

Bericht door Pluchke » 28-06-2009 22:08

Het gaat nu vrij vlot ;) :D
Mijn lieve kleine schattekes :), Pluchke, Gizmo en Quinto (al naar de chinnekeshemel), Zorro en Zhycko, Xeno, Digger en Puck en Max (sint-bernard);)

Plaats reactie