forum

hier kan je opmerkingen plaatsen of hier worden mededelingen gezet door admins en moderators
Rita
Berichten: 1133
Lid geworden op: 19-06-2007 13:51

Bericht door Rita » 04-11-2008 10:19

Mannie schreef:
Rita schreef:
Mannie schreef: 2 dagen al zin in om me te plagen, of niet soms? :lol: Bij chinchillavilla ook al hehe ;)
Wahahaha, ja ik weet niet wat ik heb, ben denk ik super vrolijk, hihi :D
Ach, vind het helemaal niet erg hoor :lol: Vind het juist leuk, hou ik wel van ;)

Maarre heb me aangemeld op jouw forum, is inderdaad wel wat sneller dan dit forum :) Maar ziet er verder goed uit hoor, je forum.
Dank je wel, nu heb je mij stil gekregen :oops:
Afbeelding

Mannie
Berichten: 2428
Lid geworden op: 21-07-2007 21:19

Bericht door Mannie » 04-11-2008 12:33

Rita schreef:
Dank je wel, nu heb je mij stil gekregen :oops:
Mooi :lol: Dat is goed dan he ;)
Groetjes Mannie

&

Alle Chins, Konijntje en onze Hamsters.

Rita
Berichten: 1133
Lid geworden op: 19-06-2007 13:51

Bericht door Rita » 04-11-2008 13:30

Mannie schreef:
Rita schreef:
Dank je wel, nu heb je mij stil gekregen :oops:
Mooi :lol: Dat is goed dan he ;)
Zal ik dan maar niets meer zeggen hier :?: :wink:
Afbeelding

Mannie
Berichten: 2428
Lid geworden op: 21-07-2007 21:19

Bericht door Mannie » 04-11-2008 13:32

Rita schreef:
Mannie schreef:
Rita schreef:
Dank je wel, nu heb je mij stil gekregen :oops:
Mooi :lol: Dat is goed dan he ;)
Zal ik dan maar niets meer zeggen hier :?: :wink:
Mag je zelf weten wat je doet :D
Groetjes Mannie

&

Alle Chins, Konijntje en onze Hamsters.

Chinca
Site Admin
Berichten: 1575
Lid geworden op: 17-06-2007 14:02

Bericht door Chinca » 04-11-2008 15:35

:twisted: Rita nu niet iedereen naar een ander chinchilla forum lokken he omdat die sneller is :lol: wij kunnen helaas ook niets doen aan de snelheid was het maar zo.. :(

ik kan het forum niet zelf verplaatsen dan zouden we opnieuw moeten beginnen en mogelijk moet het forum dan ook betaald worden en denk niet dat Remco daar zo blij mee zal zijn :lol: :wink: kosten om dit forum reclame vrij te maken zijn al 50 euro dus laat staan verder? ik zou wel wat willen betalen eventueel als ik alles zou kunnen houden en het daarmee sneller werd maar opnieuw beginnen en een hoop gaan betalen vind ik nu weer minder leuk, ik vind het goed en gezellig zoals het nu is met alle topics en leden ik zou het zo zonde vinden als dat verloren zou gaan :(

ik heb zoals ik zei melding gemaakt op het support forum van forum2go meerdere van andere forums hadden ook last van de traagheid niet allemaal maar wel meerdere dus ik hoop dat er nu iets aan gedaan word dan zou het snel opgelost zijn :wink:

Rita
Berichten: 1133
Lid geworden op: 19-06-2007 13:51

Bericht door Rita » 04-11-2008 15:37

Chinca schreef::twisted: Rita nu niet iedereen naar een ander chinchilla forum lokken he omdat die sneller is :lol: wij kunnen helaas ook niets doen aan de snelheid was het maar zo.. :(

ik kan het forum niet zelf verplaatsen dan zouden we opnieuw moeten beginnen en mogelijk moet het forum dan ook betaald worden en denk niet dat Remco daar zo blij mee zal zijn :lol: :wink: kosten om dit forum reclame vrij te maken zijn al 50 euro dus laat staan verder? ik zou wel wat willen betalen eventueel als ik alles zou kunnen houden en het daarmee sneller werd maar opnieuw beginnen en een hoop gaan betalen vind ik nu weer minder leuk, ik vind het goed en gezellig zoals het nu is met alle topics en leden ik zou het zo zonde vinden als dat verloren zou gaan :(

ik heb zoals ik zei melding gemaakt op het support forum van forum2go meerdere van andere forums hadden ook last van de traagheid niet allemaal maar wel meerdere dus ik hoop dat er nu iets aan gedaan word dan zou het snel opgelost zijn :wink:
Nee hoor is niet de bedoeling, ik heb ook niet een chinchilla forum, maar een gemengd forum, zowel voor de chins, als voor konijnen en cavia's :wink:
En ik blijf hier ook gewoon komen en posten, zou niet durven om weg te gaan :wink:
Veel te gezellig hier, ik wou alleen maar aangeven dat het niet aan de pc's ligt, voordat iedereen gaat knutselen aan de pc en dat die vervolgens niets meer doen, dan zou er wel heel weinig gepost gaan worden hier :D
Afbeelding

Chinca
Site Admin
Berichten: 1575
Lid geworden op: 17-06-2007 14:02

Bericht door Chinca » 04-11-2008 15:40

ow net een reactie gelezen op het support forum dat het inderdaad al enige tijd bekend is dat er problemen zijn de bezoekersaantallen zijn extreem gestegen (neem aan bij andere forums?) en ze zijn hard op zoek naar oplossingen dus er wordt aan gewerkt

wel word er gevraagd tijdstippen aan te geven waarop het forum traag is dus ik ga daar een speciaal topic voor aanmaken waarin iedereen de tijdstippen kan zetten :wink:

Rita
Berichten: 1133
Lid geworden op: 19-06-2007 13:51

Bericht door Rita » 04-11-2008 15:42

Oke, ga het in de gaten houden, nu loopt het forum als een trein :D
Afbeelding

Mannie
Berichten: 2428
Lid geworden op: 21-07-2007 21:19

Bericht door Mannie » 04-11-2008 16:01

Rita schreef:Oke, ga het in de gaten houden, nu loopt het forum als een trein :D
Nee, niet stiekem de leden weg kapen he :lol: Haha gebeurd verder niet Chinca ;)

Ben al op 3 chin forums actief, 1 hamster forum, 1 katten forum en nu Rita haar forum :lol: Gezellig toch :P

Maar hoop dat het snel opgelost is voor de mensen die er problemen mee hebben. En zeker aangezien het toch bekend is.
Groetjes Mannie

&

Alle Chins, Konijntje en onze Hamsters.

Rita
Berichten: 1133
Lid geworden op: 19-06-2007 13:51

Bericht door Rita » 04-11-2008 16:10

Dat is maar een beetje, ik zit op 6 forums en ben lid/beheerder op 7 clubs :D
Afbeelding

Plaats reactie