forum

hier kan je opmerkingen plaatsen of hier worden mededelingen gezet door admins en moderators
Joyce
Berichten: 1407
Lid geworden op: 19-06-2007 18:56

Bericht door Joyce » 03-11-2008 22:59

Nog even..... :P

Denk dat als je dit probleem wilt oplossen je het best je forum kunt verhuizen naar een aparte (betaalde) aanbieder.

Eentje met genoeg bandbreedte, ruimte, databases, etc..
Groetjes Joyce
www.jwchinchillas.nl
de informatieve website over het houden van chinchilla's

Mannie
Berichten: 2428
Lid geworden op: 21-07-2007 21:19

Bericht door Mannie » 04-11-2008 08:30

Joyce schreef:eerlijk gezegt denk ik niet dat het probleem aan je ram geheugen ligt oid.

Ik denk dat het serverbelasting is.
Je moet je ook voorstellen dat forum2go waarschijnlijk meerdere forums op 1 server heeft draaien. Een chinchillaforum valt nog mee qua bezoekers, maar een ander kan wel 5 keer zo veel bezoekers op een dag hebben, of meer.

Als deze allemaal op de zelfde server draaien (met waarschijnlijk te weinig capiciteiten) is het logisch dat je vertragingen krijgt.

@rita
De reden dat jou forum wel vlot verloopt kan bijvoorbeeld zijn omdat deze misschien op een andere server draait van forum2go.

Als het aan je sd-ram ligt (of welk ander onderdeel van je computer) dan zou je ook problemen moeten ondervinden bij het bezoeken van andere websites.

Denk dus niet dat het probleem bij de mensen thuis zit of welke provider je hebt. Maar het probleem ligt bij forum2go...
Heb gezegd dat het mogelijk is met je ram-geheugen ;) Niet dat het dat probleem is.

Maar aangezien RitaH dus zei dat ze ook op forum2go een forum hebt en dat die het wel goed doet verder, dan zal het aan dit forum liggen ja.

Maar goed. Zal eens gaan kijken op je forum RitaH :)
Groetjes Mannie

&

Alle Chins, Konijntje en onze Hamsters.

Rita
Berichten: 1133
Lid geworden op: 19-06-2007 13:51

Bericht door Rita » 04-11-2008 08:56

Mannie schreef:
Joyce schreef:eerlijk gezegt denk ik niet dat het probleem aan je ram geheugen ligt oid.

Ik denk dat het serverbelasting is.
Je moet je ook voorstellen dat forum2go waarschijnlijk meerdere forums op 1 server heeft draaien. Een chinchillaforum valt nog mee qua bezoekers, maar een ander kan wel 5 keer zo veel bezoekers op een dag hebben, of meer.

Als deze allemaal op de zelfde server draaien (met waarschijnlijk te weinig capiciteiten) is het logisch dat je vertragingen krijgt.

@rita
De reden dat jou forum wel vlot verloopt kan bijvoorbeeld zijn omdat deze misschien op een andere server draait van forum2go.

Als het aan je sd-ram ligt (of welk ander onderdeel van je computer) dan zou je ook problemen moeten ondervinden bij het bezoeken van andere websites.

Denk dus niet dat het probleem bij de mensen thuis zit of welke provider je hebt. Maar het probleem ligt bij forum2go...
Heb gezegd dat het mogelijk is met je ram-geheugen ;) Niet dat het dat probleem is.

Maar aangezien RitaH dus zei dat ze ook op forum2go een forum hebt en dat die het wel goed doet verder, dan zal het aan dit forum liggen ja.

Maar goed. Zal eens gaan kijken op je forum RitaH :)
Wahahaha, volgens mij ben je een beetje in de war met een ander forum, mijn naam hier is gewoon Rita, op een ander forum RitaH :wink:
Afbeelding

Mannie
Berichten: 2428
Lid geworden op: 21-07-2007 21:19

Bericht door Mannie » 04-11-2008 08:58

Rita schreef:
Mannie schreef:
Joyce schreef:eerlijk gezegt denk ik niet dat het probleem aan je ram geheugen ligt oid.

Ik denk dat het serverbelasting is.
Je moet je ook voorstellen dat forum2go waarschijnlijk meerdere forums op 1 server heeft draaien. Een chinchillaforum valt nog mee qua bezoekers, maar een ander kan wel 5 keer zo veel bezoekers op een dag hebben, of meer.

Als deze allemaal op de zelfde server draaien (met waarschijnlijk te weinig capiciteiten) is het logisch dat je vertragingen krijgt.

@rita
De reden dat jou forum wel vlot verloopt kan bijvoorbeeld zijn omdat deze misschien op een andere server draait van forum2go.

Als het aan je sd-ram ligt (of welk ander onderdeel van je computer) dan zou je ook problemen moeten ondervinden bij het bezoeken van andere websites.

Denk dus niet dat het probleem bij de mensen thuis zit of welke provider je hebt. Maar het probleem ligt bij forum2go...
Heb gezegd dat het mogelijk is met je ram-geheugen ;) Niet dat het dat probleem is.

Maar aangezien RitaH dus zei dat ze ook op forum2go een forum hebt en dat die het wel goed doet verder, dan zal het aan dit forum liggen ja.

Maar goed. Zal eens gaan kijken op je forum RitaH :)
Wahahaha, volgens mij ben je een beetje in de war met een ander forum, mijn naam hier is gewoon Rita, op een ander forum RitaH :wink:
Chips :lol: Ja, ach ;) Je weet dat ik jouw bedoel he :lol:
Groetjes Mannie

&

Alle Chins, Konijntje en onze Hamsters.

Rita
Berichten: 1133
Lid geworden op: 19-06-2007 13:51

Bericht door Rita » 04-11-2008 09:18

Ja hoor, ik wist het, maar had zin om even te plagen, hihi :D :D
Afbeelding

Mannie
Berichten: 2428
Lid geworden op: 21-07-2007 21:19

Bericht door Mannie » 04-11-2008 09:19

Rita schreef:Ja hoor, ik wist het, maar had zin om even te plagen, hihi :D :D
2 dagen al zin in om me te plagen, of niet soms? :lol: Bij chinchillavilla ook al hehe ;)
Groetjes Mannie

&

Alle Chins, Konijntje en onze Hamsters.

Rita
Berichten: 1133
Lid geworden op: 19-06-2007 13:51

Bericht door Rita » 04-11-2008 09:29

Mannie schreef:
Rita schreef:Ja hoor, ik wist het, maar had zin om even te plagen, hihi :D :D
2 dagen al zin in om me te plagen, of niet soms? :lol: Bij chinchillavilla ook al hehe ;)
Wahahaha, ja ik weet niet wat ik heb, ben denk ik super vrolijk, hihi :D
Afbeelding

Mannie
Berichten: 2428
Lid geworden op: 21-07-2007 21:19

Bericht door Mannie » 04-11-2008 09:37

Rita schreef:
Mannie schreef:
Rita schreef:Ja hoor, ik wist het, maar had zin om even te plagen, hihi :D :D
2 dagen al zin in om me te plagen, of niet soms? :lol: Bij chinchillavilla ook al hehe ;)
Wahahaha, ja ik weet niet wat ik heb, ben denk ik super vrolijk, hihi :D
Ach, vind het helemaal niet erg hoor :lol: Vind het juist leuk, hou ik wel van ;)

Maarre heb me aangemeld op jouw forum, is inderdaad wel wat sneller dan dit forum :) Maar ziet er verder goed uit hoor, je forum.
Groetjes Mannie

&

Alle Chins, Konijntje en onze Hamsters.

Leslie
moderator
Berichten: 1649
Lid geworden op: 18-06-2007 09:52

Bericht door Leslie » 04-11-2008 09:49

Hmm, ik ga met de technische details niet veel kunnen aanvangen vrees ik... Chinca, het ligt in jouw handen hoor :wink: Maar ik moet wel zeggen dat ik echt zelden problemen ondervind met het forum, alles gaat even snel op om het even welk tijdstip van de dag... :)
Bezoek onze facebookpagina: http://on.fb.me/chinookchinchillas

Mannie
Berichten: 2428
Lid geworden op: 21-07-2007 21:19

Bericht door Mannie » 04-11-2008 09:51

Leslie schreef:Hmm, ik ga met de technische details niet veel kunnen aanvangen vrees ik... Chinca, het ligt in jouw handen hoor :wink: Maar ik moet wel zeggen dat ik echt zelden problemen ondervind met het forum, alles gaat even snel op om het even welk tijdstip van de dag... :)
Ja, heb ik ook, maar een aantal hebben er dus wel goed last van, wat niet leuk is inderdaad. Maar ben benieuwd of het je lukt Chinca :)
Groetjes Mannie

&

Alle Chins, Konijntje en onze Hamsters.

Plaats reactie