forum

hier kan je opmerkingen plaatsen of hier worden mededelingen gezet door admins en moderators
Mannie
Berichten: 2428
Lid geworden op: 21-07-2007 21:19

Bericht door Mannie » 03-11-2008 21:36

Rita schreef:Wij zitten bij wat eerst wanadoo was, hoe het nu heet weet ik niet, de naam veranderd zo vaak!
Wanadoo was een internetprovider en telecomprovider, die via ADSL en kabel (Casema) zijn diensten aanbood. Het bedrijf was, net als zusterbedrijf Orange, eigendom van France Télécom. Medio 2006 zijn Wanadoo en Orange samengebracht en biedt het nieuwe bedrijf mobiele telefonie, ADSL en vaste telefonie aan onder het merk van Orange. Op 26 juni 2008 is van internetprovider de naam omgedoopt in Online. De telecom-tak ging verder onder de vlag van T-Mobile.

Online dus ;)
Groetjes Mannie

&

Alle Chins, Konijntje en onze Hamsters.

Rita
Berichten: 1133
Lid geworden op: 19-06-2007 13:51

Bericht door Rita » 03-11-2008 21:53

Mannie schreef:
Rita schreef:Wij zitten bij wat eerst wanadoo was, hoe het nu heet weet ik niet, de naam veranderd zo vaak!
Wanadoo was een internetprovider en telecomprovider, die via ADSL en kabel (Casema) zijn diensten aanbood. Het bedrijf was, net als zusterbedrijf Orange, eigendom van France Télécom. Medio 2006 zijn Wanadoo en Orange samengebracht en biedt het nieuwe bedrijf mobiele telefonie, ADSL en vaste telefonie aan onder het merk van Orange. Op 26 juni 2008 is van internetprovider de naam omgedoopt in Online. De telecom-tak ging verder onder de vlag van T-Mobile.

Online dus ;)
Voordat het wanadoo was, heette het My Web, toen waren wij er al geaboneerd, toen het wanadoo werd hebben wij een contract gesloten met wanadoo en de kpn, dus nu OnLine is onze providor, maar wij hebben adsl van de kpn, wanadoo huurde ruimte bij de kpn, toen het Orange werd wilden ons abonnement ook op de helling gooien, omdat zij ruzie hadden met de kpn, maar dat ging mooi niet gebeuren, contract is contract en een bedrijf neem je over met alle lusten en lasten!
Wij hebben wel een snelle verbinding!!
De rest gaat super snel, heb ook net een nieuwe pc sinds 3 maanden, dus ook daar kan het niet aan liggen!
Afbeelding

Mannie
Berichten: 2428
Lid geworden op: 21-07-2007 21:19

Bericht door Mannie » 03-11-2008 21:56

Rita schreef:
Mannie schreef:
Rita schreef:Wij zitten bij wat eerst wanadoo was, hoe het nu heet weet ik niet, de naam veranderd zo vaak!
Wanadoo was een internetprovider en telecomprovider, die via ADSL en kabel (Casema) zijn diensten aanbood. Het bedrijf was, net als zusterbedrijf Orange, eigendom van France Télécom. Medio 2006 zijn Wanadoo en Orange samengebracht en biedt het nieuwe bedrijf mobiele telefonie, ADSL en vaste telefonie aan onder het merk van Orange. Op 26 juni 2008 is van internetprovider de naam omgedoopt in Online. De telecom-tak ging verder onder de vlag van T-Mobile.

Online dus ;)
Voordat het wanadoo was, heette het My Web, toen waren wij er al geaboneerd, toen het wanadoo werd hebben wij een contract gesloten met wanadoo en de kpn, dus nu OnLine is onze providor, maar wij hebben adsl van de kpn, wanadoo huurde ruimte bij de kpn, toen het Orange werd wilden ons abonnement ook op de helling gooien, omdat zij ruzie hadden met de kpn, maar dat ging mooi niet gebeuren, contract is contract en een bedrijf neem je over met alle lusten en lasten!
Wij hebben wel een snelle verbinding!!
De rest gaat super snel, heb ook net een nieuwe pc sinds 3 maanden, dus ook daar kan het niet aan liggen!
Maakt niet uit of je super snelle verbinding hebt :) Ligt er ook aan met de bandbreedte wat Vancouver dus al eerder zei :)

Wij hebben gewoon standaard internet, maar verder geen problemen hier.

En het ligt aan je internetkaart die je in je pc hebt. Je hebt verschillende, zoveel soorten :)

En je RAM-geheugen, werk-geheugen, speelt ook een grote rol ;)

Maar komt je pc dan uit de winkel? :)
Groetjes Mannie

&

Alle Chins, Konijntje en onze Hamsters.

Rita
Berichten: 1133
Lid geworden op: 19-06-2007 13:51

Bericht door Rita » 03-11-2008 22:04

Nee, mijn pc komt niet uit de winkel, maar van Dell, wij stellen, zowel mijn man als ik onze eigen pc samen en dan bestellen die hap :D

Nee, dat standaard gebeuren van wat er in een winkel in zit werkt niet voor ons, dan zou ik dood ongelukkig worden van de pc :wink:
Afbeelding

Mannie
Berichten: 2428
Lid geworden op: 21-07-2007 21:19

Bericht door Mannie » 03-11-2008 22:08

Rita schreef:Nee, mijn pc komt niet uit de winkel, maar van Dell, wij stellen, zowel mijn man als ik onze eigen pc samen en dan bestellen die hap :D

Nee, dat standaard gebeuren van wat er in een winkel in zit werkt niet voor ons, dan zou ik dood ongelukkig worden van de pc :wink:
Oh zo :) Ja ok, Alwin maakt die dus zelf ;) Zet ze helemaal in mekaar enzo, voor weinig. Zo heb ik hem ook leren kennen :oops: Maar daardoor weet ik dit dus toch wel allemaal ;)

Maar goed, kan aan je ram-geheugen liggen, internetkaart, provider.

Dus ja.
Groetjes Mannie

&

Alle Chins, Konijntje en onze Hamsters.

Rita
Berichten: 1133
Lid geworden op: 19-06-2007 13:51

Bericht door Rita » 03-11-2008 22:24

Mannie schreef:
Rita schreef:Nee, mijn pc komt niet uit de winkel, maar van Dell, wij stellen, zowel mijn man als ik onze eigen pc samen en dan bestellen die hap :D

Nee, dat standaard gebeuren van wat er in een winkel in zit werkt niet voor ons, dan zou ik dood ongelukkig worden van de pc :wink:
Oh zo :) Ja ok, Alwin maakt die dus zelf ;) Zet ze helemaal in mekaar enzo, voor weinig. Zo heb ik hem ook leren kennen :oops: Maar daardoor weet ik dit dus toch wel allemaal ;)

Maar goed, kan aan je ram-geheugen liggen, internetkaart, provider.

Dus ja.
Verklaar dan eens, waarom heb ik dan geen problemen op mijn eigen forum, deze draait ook via forum2go ???
Afbeelding

Mannie
Berichten: 2428
Lid geworden op: 21-07-2007 21:19

Bericht door Mannie » 03-11-2008 22:39

Rita schreef:
Mannie schreef:
Rita schreef:Nee, mijn pc komt niet uit de winkel, maar van Dell, wij stellen, zowel mijn man als ik onze eigen pc samen en dan bestellen die hap :D

Nee, dat standaard gebeuren van wat er in een winkel in zit werkt niet voor ons, dan zou ik dood ongelukkig worden van de pc :wink:
Oh zo :) Ja ok, Alwin maakt die dus zelf ;) Zet ze helemaal in mekaar enzo, voor weinig. Zo heb ik hem ook leren kennen :oops: Maar daardoor weet ik dit dus toch wel allemaal ;)

Maar goed, kan aan je ram-geheugen liggen, internetkaart, provider.

Dus ja.
Verklaar dan eens, waarom heb ik dan geen problemen op mijn eigen forum, deze draait ook via forum2go ???
Ook op forum2go? Zelfde server dus, maar betaal je ervoor, of is gratis?

Want dat weet ik dus niet.

Maar elke forum hebt toch weer een eigen website, komt wel uit op zelfde server, maar zou alsnog probleem dan gewoon hier aan dit forum liggen. Als je bij de jouwe geen problemen hebt.
Groetjes Mannie

&

Alle Chins, Konijntje en onze Hamsters.

arnold
Berichten: 751
Lid geworden op: 11-10-2007 19:16

Bericht door arnold » 03-11-2008 22:51

upc had in het begin zijn problemen, tegenwoordig is er zo goed als geen enkel probleem meer, en als er eens wat is, de helpdesk is tegenwoordig ook goed bereikbaar, valt mee dus.

en ik ben gebonden aan upc aangezien ik geen vaste telefoonaansluiting meer heb, ik heb alles van de kpn de deur uitgegooid.
aan de ene kant slechte ervaringen, en aan de andere kant, vaste telefoon werkt bij mij toch niet, aangezien ik veel weg ben. en ik ook spuugzat was dat ik om de haverklap van die verkooppraatjes moest aanhoren.

Rita
Berichten: 1133
Lid geworden op: 19-06-2007 13:51

Bericht door Rita » 03-11-2008 22:52

Ik heb er geen website aan hangen, nee het is geen betaald forum, ben niet zo rijk :wink:

Maar ja, je wilt soms wat he :D

Je kan er een kijkje gaan nemen, kijk onder mijn naam of bij www. :D
Of klik op mijn handtekening :wink:
Afbeelding

Joyce
Berichten: 1407
Lid geworden op: 19-06-2007 18:56

Bericht door Joyce » 03-11-2008 22:57

eerlijk gezegt denk ik niet dat het probleem aan je ram geheugen ligt oid.

Ik denk dat het serverbelasting is.
Je moet je ook voorstellen dat forum2go waarschijnlijk meerdere forums op 1 server heeft draaien. Een chinchillaforum valt nog mee qua bezoekers, maar een ander kan wel 5 keer zo veel bezoekers op een dag hebben, of meer.

Als deze allemaal op de zelfde server draaien (met waarschijnlijk te weinig capiciteiten) is het logisch dat je vertragingen krijgt.

@rita
De reden dat jou forum wel vlot verloopt kan bijvoorbeeld zijn omdat deze misschien op een andere server draait van forum2go.

Als het aan je sd-ram ligt (of welk ander onderdeel van je computer) dan zou je ook problemen moeten ondervinden bij het bezoeken van andere websites.

Denk dus niet dat het probleem bij de mensen thuis zit of welke provider je hebt. Maar het probleem ligt bij forum2go...
Groetjes Joyce
www.jwchinchillas.nl
de informatieve website over het houden van chinchilla's

Plaats reactie