forum

hier kan je opmerkingen plaatsen of hier worden mededelingen gezet door admins en moderators
Plaats reactie
Mannie
Berichten: 2428
Lid geworden op: 21-07-2007 21:19

Bericht door Mannie » 04-11-2008 16:20

Rita schreef:Dat is maar een beetje, ik zit op 6 forums en ben lid/beheerder op 7 clubs :D
Zeg ik al niks meer hahaha :shock:
Groetjes Mannie

&

Alle Chins, Konijntje en onze Hamsters.

Rita
Berichten: 1133
Lid geworden op: 19-06-2007 13:51

Bericht door Rita » 04-11-2008 16:26

Ik heb er gelukkig nog net geen dagtaak aan :wink:

Maar als ik eens wat minder aanwezig ben, dan ben ik met mijn huis bezig, daar moet ik ook af en toe wat extra tijd voor uittrekken :D
Afbeelding

Mannie
Berichten: 2428
Lid geworden op: 21-07-2007 21:19

Bericht door Mannie » 04-11-2008 17:10

Rita schreef:Ik heb er gelukkig nog net geen dagtaak aan :wink:

Maar als ik eens wat minder aanwezig ben, dan ben ik met mijn huis bezig, daar moet ik ook af en toe wat extra tijd voor uittrekken :D
Ja snap ik.

Ik vind het nu al druk genoeg :lol:

Maar heb er ook niet volop de tijd voor, 4 dagen naar school ;) Eigenlijk nooit op tijd thuis. Dus schiet niet echt op :)
Groetjes Mannie

&

Alle Chins, Konijntje en onze Hamsters.

Joyce
Berichten: 1407
Lid geworden op: 19-06-2007 18:56

Bericht door Joyce » 04-11-2008 18:42

kijk dat dacht ik al... :)

stel dat je overweegt je forum te verhuizen zou je een backup kunnen maken van de database en en deze in laten lopen op je nieuw geinstalleerde forum.
Dan verlies je vrijwel geen data en betaal je ongeveer zo'n 30 euro per jaar.

Je kunt dan een gratis forum installeren van phpbb en hebt ook gratis hulp en ondersteunig van phpbb. Je hebt dan ook geen reclame op je forum.

Ik werk er ook mee op ons eigen forum en het werkt super goed!

Je kunt zelfs als je al een betaalde website heb daar je forum onder plaatsen (zoals ik ook heb gedaan) (zoals je eigen website) en dan is je forum ook weer volledig gratis.

Stel dat hier geen oplossingen voor komen op forum2go en als je het je wat lijkt stuur je maar een bptje, kan je altijd even opweg helpen :)
Groetjes Joyce
www.jwchinchillas.nl
de informatieve website over het houden van chinchilla's

Plaats reactie