Eerste hulp bij Silverfall

hier kan je opmerkingen plaatsen of hier worden mededelingen gezet door admins en moderators
Plaats reactie
Nadrielle
Berichten: 741
Lid geworden op: 19-06-2007 14:10

Eerste hulp bij Silverfall

Bericht door Nadrielle » 26-09-2008 21:27

Ik zou graag weten welke verschillende kleuren welke benaming heeft bij silverfall. Ik weet bvb niet hoe ik een ebony white met een donkere streep moet ingeven, is dat dan light ebony white of medium ebony white... Hetzelfde bij bvb pastel,is dat dan hetero beige medium ebony of hetero beige light ebony...
Zou het geen idee zijn om in de sticky van kleurenpagina een "code" te zetten voor het ingeven in Silverfall? Ik denk dat dit toch de meest gebruikte kleurencalculator is en het zou het ingeven wel vergemakkelijken voor de minder ervaren kleurherkenners onder ons :lol:

Tis maar een voorstel :wink:
Afbeelding

Elien
Site Admin
Berichten: 5171
Lid geworden op: 17-06-2007 13:51

Bericht door Elien » 26-09-2008 22:46

ik heb dit verplaatst naar kleuren en genetica, maar na het goed te lezen past dit wel beter bijopmerkingen en mededelingen :oops: :lol:

voor een ebony white met donkere streep zal dit dan ebony hetero dark + white zijn dat je moet invullen

voor een ebony pastel is het ebony hetero medium + beige

ik gebruikte die calculator vroeger regelmatig, maar nu gaat dit veel sneller uit het hoofd :lol:
Groetjes Elien

Chinca
Site Admin
Berichten: 1575
Lid geworden op: 17-06-2007 14:02

Bericht door Chinca » 26-09-2008 23:57

suggesties met betrekking op het forum horen hier inderdaad thuis :wink: de vraag apart wat je in zou moeten voeren wel bij kleuren :D

Nadrielle
Berichten: 741
Lid geworden op: 19-06-2007 14:10

Bericht door Nadrielle » 27-09-2008 08:26

Chinca schreef:suggesties met betrekking op het forum horen hier inderdaad thuis :wink: de vraag apart wat je in zou moeten voeren wel bij kleuren :D
Was niet echt een vraag hoor, gewoon een voorbeeld :wink:. Een vraag over kleur hoort idd niet in opmerkingen plaats, daarom had ik er ook geen vraagteken bijgezet :wink:
Ik zou in mijn geval zelf medium ebony ingevoerd hebben trouwens... :D

Ik hoop dat het bij mij ook ooit uit het hoofd gaat lukken, maar voorlopig behelp ik me met de calculator :lol:
Afbeelding

Elien
Site Admin
Berichten: 5171
Lid geworden op: 17-06-2007 13:51

Bericht door Elien » 27-09-2008 08:28

Chinca schreef:suggesties met betrekking op het forum horen hier inderdaad thuis :wink: de vraag apart wat je in zou moeten voeren wel bij kleuren :D
ja, idd, maar ik had maar het eerste stukje gelezen in plaats van helemaal :lol:
Groetjes Elien

Mannie
Berichten: 2428
Lid geworden op: 21-07-2007 21:19

Bericht door Mannie » 27-09-2008 17:36

Inderdaad, ik sluit me aan bij Nadrielle :lol: Ze is niet de enigste die dit probleem hebt ;)
Groetjes Mannie

&

Alle Chins, Konijntje en onze Hamsters.

Chinca
Site Admin
Berichten: 1575
Lid geworden op: 17-06-2007 14:02

Bericht door Chinca » 28-09-2008 13:00

Elien schreef:
Chinca schreef:suggesties met betrekking op het forum horen hier inderdaad thuis :wink: de vraag apart wat je in zou moeten voeren wel bij kleuren :D
ja, idd, maar ik had maar het eerste stukje gelezen in plaats van helemaal :lol:
:lol: ik ook hoor daarom had ik hem ook verplaatst zonder nog een antwoord te geven geen tijd meer over :lol:

wat mij betreft kunnen we daar wel een sticky over proberen te maken :wink: maar daar ga ik het verder even over hebben met Elien en Leslie :D

Plaats reactie