opschonen gebruikerslijst!! sep08

hier kan je opmerkingen plaatsen of hier worden mededelingen gezet door admins en moderators
Plaats reactie
Chinca
Site Admin
Berichten: 1575
Lid geworden op: 17-06-2007 14:02

opschonen gebruikerslijst!! sep08

Bericht door Chinca » 04-09-2008 21:09

we schonen de lijst wat op het is al zolang niet meer gebeurd zodat het overzichtelijk blijft en alleen maar met mensen die actief zijn (zo hoef je als je iemand zoekt ook niet heel die rijen af :lol: :wink: )

mensen die sinds vorig jaar hier niet meer zijn geweest worden verwijderd zonder een pb (dit is inmiddels gebeurd) mocht het toch ten onrechte zijn aarzel dan niet en meld je gewoon opnieuw aan :wink:

mensen die sinds dit jaar niet meer actief zijn krijgen een pb als er binnen een week geen antwoord is worden ook deze mensen verwijderd.

mensen die niet actief meedoen maar wel af en toe het forum bezoeken worden gevraagd zich voor te stellen en actief mee te doen al is het een keer in de zoveel tijd wat plaatsen.

de mensen die wel berichten hebben geplaatst ooit maar nu niet meer actief zijn is voor een later tijdstip aangezien dit al een hoop tijd kost! :wink:

mochten er vragen zijn hoor ik het graag..

Laat als je een prive bericht gehad hebt iets optijd van je horen!

Chinca
Site Admin
Berichten: 1575
Lid geworden op: 17-06-2007 14:02

Bericht door Chinca » 11-09-2008 00:44

morgenavond word er verder aan het opschonen van de lijst gewerkt!

mocht je nog niet gereageerd hebben of actie ondernomen hebben als je een bericht hebt gehad doe dit dan alsnog snel als je hier op het forum wilt blijven ik kan niet in iedereen zijn gedachte kijken namelijk :wink:

ik kan zien wie het bekeken hebben en wie niet komt er geen reactie word je gewoon verwijderd.

ik heb tot nu toe maar 3 reacties mogen ontvangen en dat terwijl ik er toch een hoop heb weggedaan iedereen behalve een heeft het bericht gelezen dus..

Plaats reactie